feest

hejhej, ja nu sitter jag hemma hos D & festar(jag är nykterist idag med lise&Tamara)
Så klart är det kul utan spriten också sköter om alla andra blandar lite drinkar & så, rätt kul efter osm jag ska bli bartender. Sitter här med Tamara & chillar medans dom andra sitter på balkongen..
Ja här händer det massor allt från sprit till folk som ramlar till folk som snackar & gör saker HAHA skit kuuul,
Hoppas på att det blir en fortsatt nice kväll & att ni också har det underbart ikväll Ni får ha det superför nu måste jag dras till alkisarna :)
/S♥

Jan, Sara Sen är det, me myself and I :D

2009-09-25 @ 20:46:42 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såg ni Kissies? :)<333

2009-09-25 @ 23:10:49
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0