-

Hejhej, ska typ ut med denise snart, ska ringa rafii & kolla om hon ska med ut men först måste ju Denise ringa tbx.
Var i skolan idag engelska läraren var sjuk så vi hade nån cp vikarie, sen va de lunch & efter lunchen hade vi matte ( HATAR MATTELÄRAREN)! Asso någonting har hänt med en i familjen, vilket jag inte ville berätta för någon sådär öppet. Så skriker hon på mej & ber mej sticka från lektionen så hon kan ge mej skolk.
MEN HALLÅ! E DET MITT FEL ATT JAG INTE KAN KONCENTRERA MEJ PÅ LEKTIONERNA TILL 100% NÄR SAKER HÄNDER MED EN FAMILJEMEDLEM, JÄVLA CEPEN!
Hon ska fan inte ge mej skolk för jag var på lektionen jag lyssnade på hennes genomgång jag tog med matteboken hem & ska jobba.

Skit samma nog om fittskolan!
Måste gå nu ska ju dra ut!
/S♥

2009-09-28 @ 15:47:08 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0