:'(

hejhej, mitt inlägg igår va väl lite misslyckat, men allt om Adis stämmer ju iallfall.
Saknar den Adis som jag lärde känna från första början. Vet inte vad som håller på att hända, & jag är inte säker på om jag vill förstå det heller. Allt är bara så knas just nu. Han säger att han inte är bra för mej, Men de e väl jag som borde få bestämma det? aja.. Jag har iallfall berättat för han hur jag känner och han verkade inte bry sej så mycket.. han sa bara att han inte trodde på mej när jag sa att jag gillar han.. men aja.. kan inte göra så mkt.. får bah hoppas att allt blir bättre och att allt löser sej snart.. väldigt snart för jag pallar inte mera!
aja orkar inte skriva mer känslor nu, kanske tar en liten kort paus från bloggen igen till jag mår bättre och när jag inte är så demprimerad. För jag vill ha en posetiv blogg ingen negativ :)

puss & kram på er solstrålar / Sandra
2009-03-02 @ 00:03:46 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0